Impreza

Dostałam sms od kolegi z treścią , że jest impreza u jego kumpla . No napisął mi też zebym wpadła z kolezanką . W sumie znałam tam tylko jego , ale na miejscu zapoznało sie duzo fajnych osób… . Piliśmy , wszyscy byli juz na bombie . Był jeden koleś , który bardzo mi sie podobał . Żle sie czuł wwiec poszeł sie położyć do pokoju obok… Kumpela powiedziała mi , że mnie woła , wiec poszłąm do niego , do pokoju . Weszłam . Wstał… Zamknoł drzwi na klucz i powiedział zebym usiadła… Usiadł przy mnie … zaczeliśmy gadać , czułam jek jego ręce kręciły sie po moich udach , i wjezdzały w góre w okolice moich piersi. Zaczeliśmy sie całować . połozył mnie . Zdjoł zemnie bluzke , całując mnie po szyji , powolirozpinał mi stanik . Zsunoł go zemnie . zaczoł piescić moje piersi , całował , i lizał moje sutki , macoł je rączką . powoli zjezdzał języczkem po brzuszku w okolice mojej cipeczki :)) . Rozpioł pasek , zdjoł zemnie spodnie . Masował moją cipeczke przez majteczki , po chwili zdjoł je zemnie . Zaczoł lizać moją łęcztaczke , całować … było naprawde przyjemnie =) powoli wkładał paluszka do środka , liżać jednocześcnie moją łechtaczke . Zamieniliśmy sie rolami. Położyłam go na plecach , zaczełam całować jego szyje , klate , zjezdzałam języczkem po jego brzuszku , zdjełam z niego spodnie i bokserki . Wziełam jego kutaska do rączki . Jezyczkem przejechałam od doło po jądrach w góre , i zatszymałam sie na samym czubku . Lizałam jego członka , po chwili zaczełam lizać całego jego kuraska , ssać go , całować . Spuścił mi sie na cycuszki . wsmarował Swoją sperme w nie . jego kutasek nie ustał … nadal podniecał go widok moich dużych piersi , zgrabnmego ciałka , i różowiutkej , ciepłej , mokrej cipeczki =) wszedł wemnie , kochaliśmy sie namiętnie , staraliśmy sie niejeczeć zbyt głośno , bo impreza była w ciągu trwania . Zapytał se mnie czy może sie wemnie spuścić , ja sie niezgodziłam … znów spuścił sie na moje cycuszki … ubraliśmy sie i dołączyliśmy do reszty ludzi … ogółem

Komentarze