Wakacyjne zauroczenie

Mam na imie łukasz i obecnie mam 19 lat!! historia ktorą chce opwiedziec działa sie naprawde!! To była juz końcówka roku szkolnego!! jak zwykle wagary i te sprawy!! Kiedys kumpel ktory skonczył szkołe przyjechał pod nią!! Ja stałem koło szkoły i paliłem papierosa. Za chwile mnie woła!! Ej Łukasz chodz na chwile!! Bez zastanowienia podeszłem do niego i pytam sie o co chodzi!
nudzi mi sie tak jak i Tobie!! nie chciało by Ci sie przejechac ze mną do mojej kuzynki?? Mowie Ci jest fajna!! hmmmm pomyslalem ze poznac nową laske nie zaszkodzi i po chwili zastanowienia pojechalismy!! gdy dotarlismy na miejsce ona wybiegła z domu i jak ją zobaczyłem poprostu mnie zamurowało!! piekna zgrabna brunetka!! Piersi i tyłek poprostu ideał!! tak sie składało ze byłem bez laski w tamtym momęcie!! Zaprosiła nas do domu na kawe!! Patrzylismy sie w siebie nie ustannie!! zaczeło cos iskrzyc!! no ale cóż trzeba było wracac!! Na nastepny dzien pojechalismy tam jeszcze raz i wzielismy ją do kanajpy!! wwypilismy pepsi posiedzielismy i pojechalismy jąodwieść!! tak było przez jakis miech!! Wkoncu nastąpił przełom!! pojechalismy do niej około 8 rano!! na sniadanie:) Weszlismy do kuchni i tam juz było wszytsko przygotowane!! Kumpel zapomniał wziąśc fajek z samochodu wiec do niego poszedł!! Ona podeszła do mnie i powiedział ze chciała by byc ze mna!! Ja odparłem ze mi sie podoba i ze nie zaszkodzi sprubowac!! i tak zwany “lizak” kumpel przyszedł nie swiadom tego co zaszło. Po zjedzeniu pojechalismy do domu!! w drodze pisałem do niej i umawiałem sie na pozniej!! pojechałem do niej busem wieczorem. Poszlismy do knajpy!! wypilismy sobie troszke:) po tym zaprosiła mnie do domu. była juz pozno koło 20. Sylwia, bo tak miała na imie miała rodzenstwo, dwóch braci i sisotre!! ich nie było bo pojechali z rodzicami do rodziny!! Sylwia wybiegła na góre i kazała mi zostac na dole i wysjc jak mi pozwoli!! Nie nalegałem. Po 10 min usłyszałem jej głos ktory zapraszał mnie na góre! ale jej głos nie był taki sam!! gdy wszedłem do jej pokoju oszalałem!! lezała na łużku ubrana tak jak była przed tym jak wyszła na góre!! To 10 min. zajeło jej zapalenie mnóstwa swiec w jej pokoju!! kazała podejsc do siebie!! pociągła mnie za koszule i zaczelismy sie caowac namietnie!! zapowiadało sie na naprawde długa gre wstepną:) po jakims czasie sciągnołem jej bluze!! nastepnie rozpiołem pierwszy guziczek w jej dżinsach!! Gdy chciałem wsunąć reke do majteczek złapałą za nią i powiedziała ” nie tak szybko” sciągła ze mnie koszule i spodnie!! Zobaczyła mojego penisa który juz stał na bacznosc!! zaczeła sie w niego wpatrywac i powiedziała” prosze prosze napewno go poczuje”:) całowalismy sie dalej!! sciągnołem jej spodnie i była juz w samej bielisnie!! po chwili sciągnołem jej staniczek i zobaczyłem jej piękne cycuszki jej sutki były juz twarde jak skała!! wylizałem je. ona zaceła bawic sie moim ptakiem robiąc powolne ruchy rękom!! ja nie zostawając jej dłuzny zaczołem przez majteczki (koronkowe stringi) piescic jej cipeczke. zaczeła jęczec!! byłem juz maksymalnie podniecony!! ztargałem na niej jej amjteczki i wręcz brutalnie zaczołem lizac jej cipeczke!! zaczeła ciezko wzdychac!! gdy włozyłem jej paluszki to juz jeczała!! jej cipka zaczeła sie zwilzac!! w pewnym momęcie oderwała mi głowe od jej dziurki!! ti powiedziałą” teraz Ty sie połuż i pokaz co Ty tam masz” na to odparałem”sama sprawdz” i szybkim ruchem rak ześlizgła ze mnie bokserki i moj penis był gotowy do działania! zaczeła go piescic!! po czym zaczeła mi robic loda!! było swietnie!! czułem ze bed dochodził wiec kazałem jej przestac by na koniec było wiecej eliksyru namietnosci!! wzieła mojego penisa i zaczeła delikatnie ocierac o wargi sromowe co ją bardzo podniecało i nie powiem Bo mnie tez!! wzieła prezerwatywe!! załozyła i stało sie! po blisko 2 godzinnej grze wstępnej przybralismy pozycje klasyczną!! było pieknie jęczała strasznie!! nie trwało długo gdy na swoim penisie poczułem ucisk i doszła!! Po chwili oddechu wypieła sie do mnie dupcią!! zaczołem ją walic na pieska! wtedy to suka dopiero jączała!! Jebałem ją z całych sił!! ona tylko krzyczała ” PIEPRZ MNIE!!” zmienilismy ozycje!! lezała podena a ja powli na poczatku ruszałem w niej swoim penisem!! wzdychała ciezko. Nie długo trwało gdy waliłem ją na maxa!! wtedy poczułem ze zbliza sie moja kolej!! szybko wyciągłem sciągłem gume i ogromną iloscią spermy wytrysnołem na jej twarz i piersi!! Jebałem sie kooniej bez sił!! ona paluszkami zlizywała sperme ze sowich piersi!! Powiedział dziękuje! i zaczelismy sie ubierac!! musiałem isc bo miałem ostatniego busa!! Pozniej było tez pieknie jezdziłem do niej!! waliłem ją co jakis czas i były to naprawde rózne miejsca ( basen , las, ) i wiele innych!!

Komentarze