Nauczycielka od niemca

To była normalna dodatkowa lekcja u Ady-naszej nauczycielki od Niemca- Ada dyktowała mi zadania a ja je rozwiazywałem.Gdy chciałem wyjsc Ada wyprzedziła mnie i pomyslałem że mi otworzy,a ona zamkneła dżwi na klucz.Wtedy stanąłem,a ona klekneła przy mnie i rozpieła rozporek,zdjeła z siebie spódniczke i położyła sie na lóżkó(Ada nie nosi majtek ani stanika).Wtedy ja odrazu wskoczyłem w nią i zaczeła sie jazda.Posuwałem ja jak bym był w tym mistrzem a ona jeczała cicho.Powiedziała że zaraz będzie miała orgazm i zebym wyszedł ale ja nie wyszłem wrecz przeciwnie-jeszcze mocniej zaczęłem ja posuwać.I dostała orgazmu,zmienilismy pozycję za pieska =).To było coś,jej dupka była taka wilgotna.Nagle krzykneła-Przestań!-i odskoczyła wtedy ja krzyknałem-Ty cipo!Ty głópia róda suko!-I siegnąłem po kajdanki.Położyłem ja na łózkó i przykółem.Zaczełem ja posuwać,i mówiłem łagodnie-Jestes swietną kórwą,az miło cie sie posuwa głópia suko,cipo jedna.a ona obróciła sie na plecy.Wtedy zacząłem posuwac hujem po jej plecach.Gdy skończyłem siegnałem po tasme i zakleiłem jej usta.obróciłem ja na brzóch wlazłem jej cipke i wlałem w nia hyba z litr spermy.Słyszałem,jak jeczy ale nie przestawałem.Nagle wpadłem na świetny pomysł.Wziałem telefon i zadzwoniłem po Jarka-mojego kumpla-gdy przyszedł razem posuwalismy Ade on w dupe ja w cipe na koniec krzykneliśmy-Głópia sóko!Kórwo,cipo,suko!Jestes tylko do sexu!Póxniej skonczyliśmy a ja przychodziłem tam co dzień a ona nie miała nic przeciwko jak na nia krzyczałem i robiłem z nia co chcem.

Komentarze