Majówka

Pojechalismy na majowke na kabaty kawalek za metrem zaczyna sie las nzalezlismy laczke i rozlozylismy kocyk zdjelas bluzeczke by sie poopalac powiedzialas ze spodni nie zdejmiesz bo to niebezpieczne w moim towarzystwie
po jakims czasie zerwalem kwiatka i zaczalem nim wodzic po twojej szyi ramionach i brzuchu powiedzialas ze najwidoczniej potrzebuje zajecia i zebym nasmarowal ci plecy polozylas sie na brzuchu a ja pochylilem glowe i pocalowalem twoje plecy zamruczalas wiec calowalem dalej wzialem troche kremu i zaczalem je smarowac bardziej glaskalem i piescilem niz smarowalem
pochylllem sie i pocalowalem twoj kark calowalem go co jakis czas lizac
polozylem sie obok ciebie a ty polozylas reke na moich spodniach powiedzialas ze nie mozemy tego tak zostawic bo to niezdrowe usiadlas na mnie i pocalowalas w usta siegnalem rekoma rozpialem ci stanik usiadlem by pocalowac twoje piersi
jeknelas gdy polizalem sutki zacisnelas reke na mojej glowie gdy je zaczalem ssac popchnelas mnie bym sie polozyl rozpielas mi spodnie patrzac mi w oczy pogladzilas go przez bokserki byl twardy i cieply wyjelas go na wierzch jak milo jest czuc twoja dlon na nim usiadlem i rozpialem twoje spodnie wsunalem dlon i poglaskalem brzoskwinke przez majteczki zaczelas szybciej oddychac odsunalem je na bok i dotknalem jej kilkakrotnie przesunalem palcem wzdluz niej jeknelas kiedy wsunalem paluszek do srodeczka poruszylas biodrami by wszedl glebiej po chwili go wyjalem i wlozylem do swoich ust pocalowalem cie i powiedzialem ze jestes pyszna i chce cie bardziej posmakowac wzielas go w reke i zeszlas ze mnie pochylilas glowe nad nim drgnalem gdy poczulem jak go calujesz muskajac ustami jeknalem gdy go polizalas a potem poczulem jak cieplo twoich ust przesuwa sie wzdluz niego bo wzielas go do buzi jedna reke polozylas mi na piersi a druga piescilas jajeczka zafascynowany patrzylem jak poruszasz glowa pieszczac mnie potem zamknalem oczy by maksymalnie odczuwac przyjemnosc poprosilem bys przestala bo chcialem cie popiescic przez chwile sie krepowalas zdjac spodnie bo ktos mogl nadejsc dalas sie namowic gdy uslyszalas ze cie pragne ze chce zadbac o ciebie usmiechajac sie polozylas sie na kocu i wplotlas dlon w moje wlosy calujac twoja szyje obnizalem glowe polizalem piersi a gdy sutki zrobily sie twarde zaczalem calowac brzuch gdy doszedlem do wzgorka wysunalem jezyczek i czubeczkiem zaczalem lizac lechtaczke rozkosznie jeknelas i rozsunelas nozki wrocilem do piersi i pocalowalem sutek mocno zacisnelas dlon na mojej glowie zaczelas ciezko oddychac gdy go wzialem do buzi i zaczalem ssac takiego wspaniale twardego i sterczacego wziaalem go gleboko do ust i jezyczkiem zaczalem zataczac wokol niego koleczka reke polozylem na brzoskwince a ty rozsunelas nozki jej delikatne platki byly rozchylone i wilgotne glaszczac ja zaczalem calowac druga piers gdy zaczalem ssac drugi sutek wsunalem paluszek do brzoskwinki drgnelas i poruszylas biodrami piescilas mnie reka patrzac mi w oczy wyjalem paluszek i wlozylem do ust oblizujac go pochylilas glowe i wzielas pieszczoszka do ust jeknalem czujac cieplo i wilgoc twych ust drgnalem gdy zaczelas go lizac od jajeczek az po czubeczek przerwalas by sie usmiechnac i mnie pocalowac poprosilem bys mnie jeszcze popiescila drazniac sie ze mna spytalas czy to lubie a potem wzielas go do buzi trzymajac reke na twojej glowie poruszalem biodrami wsuwajac sie do twoich ust potem poruszalem twoja glowa nadajac tempo na chwile przerwalas by powiedziec ze chyba jednak to lubie widzac jak podniecony jestem znow go wzielas do buzi by mnie popiescic juz we wlasnym tempie przerwalem ci czujac ze jestem juz blisko calujac cie w usta popchnalem cie bys sie polozyla na plecach gladzac cie po udzie calowalem twoja szyje ramiona piersi brzuch i uda zadrzalas gdy polizalem twoje uda i brzoskwinke jeknelas gdy ja pocalowalem i wsunalem jezyczek przesunalem nim wzdluz otworka smakujac twoja kobiecosc poruszalas biodrami pokazujac co mam piescic wzialem wargi do ust i piescilem je poruszajac glowa tak jak ty pieszczoszka dolaczylem jezyczek do tego lizac je wewnatrz buzi potem je wypuscilem z ust i zaczalem je calowac delikatnie je zasysalem odsuwajac glowe co powodowalo ze sie powoli odklejaly od moich ust zrobilas sie mokra i zaczalem calowac twoje uda przyciagnelas mnie do swojej glowy i pocalowalas mnie po chwili poczulem twoja reke na nim jak go obejmujesz i wprowadzasz w siebie taka mokra i rozpalona wszedlem caly czujac jak twoj soczek mnie oblepia rozlozylas nogi szeroko bym mogl wejsc gleboko tak by nasze biodra sie stykaly zaczalem kochac cie krotkimi pchnieciami kazde z nich bylo glebokie objelas mnie nogami a ja wsunalem reke miedzy nas kazde moje pchniecie powodowalo ze palec dotykal lechtaczki zamknelas oczy czujac to oddajac sie rozkoszy kiedy zaczelas jeczec i otworzylas oczy wiedzialem ze juz jestes blisko zabralem reke i zaczalem sie szybciej poruszac jeknelas o kochany i zaczelas drzec przezywajac orgazm po chwili zaczalem sie poruszac coraz wolniej pozwalajac ci ochlonac wysunalem sie caly i spojrzalem na niego caly blyszczal od twoich sokow wstalem i poprosilem bys zlizala z niego swoj soczek lizalas go patrzac mi w oczy nie wytrzymalem i wsunalem ci go do buzi przez chwile poruszalem biodrami oboje chcielismy bym trysnal ale to mial byc deser wiec przerwalem bylas rozczarowana ale usmiechnelas sie gdy powiedzialem ze chce bys pierwsza zaznala rozkoszy kladac sie powiedzialas zrob to daj mi rozkosz polozylem sie miedzy twoimi udami a dlonie podlozylem pod twoje posladki zaczalem calowac cala brzoskwinke punkt przy punkcie drgnelas gdy pocalowalem lechtaczke potem zaczalem ja lizac wzdluz co jakis czas wsuwajac jezyczek w mokra cipeczke w pewnym momencie lizalem lechtaczke i calujac ja przeszedlem do ssania twoje jeki mowily ze czekalas na to trzymajac lechtaczke w ustach piescilem ja jezyczkiem robiac wokol niej koleczka czujac ze jestes blisko juz tylko ja ssalem oboje chcielismy bys przezyla orgazm to wspaniale uniesienie bedace epitafium kochania sie dwojga ludzi zacisnalem rece na twoich biodrach czujac ze to juz bys nie mogla sie odsunac zaczelas jeczec i drzec w niekontrolowanych spazmach przytulilem sie do ciebie czujac jak ci bije serduszko odpoczywalas pieszczac mnie reka pocalowalas mnie w usta i powiedzialas ze chcesz deserek zamknalem oczy gdy go pocalowalas drgnalem gdy zaczelas go lizac jak poczulem ze go bierzesz do ust otworzylem oczy i patrzylem jak go wsuwalas do buzi calowalas jajeczka pieszczac go reka przesunelas jezyczkiem wzdluz niego i powiedzialas ze chcesz bym trysnal bym pokazal ci jak ogromna rozkosz mi dajesz wzielas go maksymalnie gleboko by go wysuwac obejmujac ustami i poruszalas glowa tak szybko jak tylko moglas kiedy powiedzialem o kochanie wiedzialas ze to juz jest blisko zaczelas ssac glowke a reka poruszalas bardzo szybko nie wytrzymalem kiedy poczulem czubeczek twojego jezyczka na otworku jeknalem twoje imie i szarpnalem do gory biodrami wypelniajac cie swoim soczkiem zwalnialas ruchy by przejsc w powolne lizanie popatrzylas na mnie z usmiechem czujac jak mi nogi drza pod wplywem przezytej ekstazy polozylas sie obok mnie bym mogl cie objac i przytulic wyrazajac w ten sposob co czuje bedac z toba

Komentarze